چگونه امروز یک آژانس جستجوگرها ایجاد می شود؟ قسمت 2: مدل (های) تجاری فعلی

۶۲ بازديد

http://yeahbuddywecan.ir/jhsdf/index.html http://utf8requestsw.ir/NHqe/index.html http://101foundwh.ir/E8SO/index.html http://fantasticlife5050.ir/dog/ http://capthanine.ir/cat/ http://come-works-se.ir/FDTcMf1BU/index.html http://worksforyoubuddy.ir/OpK/index.html http://bellingsocanwe.ir/etd/index.html http://honeymoonorsomething.ir/sgde/index.html http://labsoupee.ir/airport/ http://wwolippoliver.ir/Vf0xaaXs/index.html http://lifeisgoodwithout.ir/fabvx/index.html http://modeparline.ir/camel/ http://tapesbacks.ir/1ruxZlMB/index.html

براساس تحقیقات ما در سیستم عامل هایی مانند UpCity ، Clutch و آزمایشات و کاربران ما ، حدود 36000 آژانس بازاریابی دیجیتال در سراسر جهان وجود دارد. از این تعداد ، حدود 60٪ دارای خدمات SEO در فعالیتهای اصلی خود هستند. آژانس های جدید حتی در شرایط چالش برانگیز کنونی همچنان ظاهر می شوند - بیش از 200 تاکنون در سال 2020 ایجاد شده اند.

با توجه به این نکته ، تیم ما در SEOmonitor یک آزمایش استراتژیک را در سه بخش طراحی کرد ، از این س startingال شروع می کند - چگونه می توانید آژانس جستجوگرها را در سال 2020 ایجاد کنید؟

در قسمت اول ، ما بر اساس داده های جستجو و Gartner's Hype Cycle روندها را کشف کرده ایم تا بفهمیم چه گذرا است و چه چیزهایی برای اقامت در اینجا وجود دارد ، چه با همه گیری تسریع شود یا نشود.

در این بخش دوم ، ما در حال بررسی وضعیت موجود آژانس های SEO و مدل های تجاری فعلی آنها هستیم ، و یک لنز استراتژیک دیگر برای راهنمایی تحقیقات ما معرفی می کنیم: Alex Osterwalder’s Business Model Canvas یا BMC.

لنز جدید: بوم مدل کسب و کار
به گفته Osterwalder ، BMC ابزاری استراتژیک است که به شما کمک می کند یک مدل تجاری موجود را ترسیم کرده و آن را برای همه ذینفعان آژانس ملموس کنید.

قسمت درست مربوط به گرفتن ارزش کسب و کار شما با نگاهی عمیق به بخشها و روابط مشتری ، پیشنهاد ارزش ، کانال ها و جریان های درآمد است. قسمت سمت چپ شامل ابزاری برای تحویل این مقدار با فعالیتها و شرکای اصلی ، ساختار هزینه و منابع است.

ما این فراتحلیل از مدل های تجاری آژانس SEO را با BMC به چالش می کشیم ، زیرا فرصتی برای درک مشاغل خاص برای انجام سوالات متمرکز فراهم می کند. این تمرینی است که می تواند به روش های جدید به بهینه سازی تجارت منجر شود.

به علاوه ، در اینجا یک ویژگی خاص وجود دارد: مدل کسب و کار آژانس از نظر عملکرد و درآمد منظم ماهیانه دارای یک هسته جهانی است. با این حال ، جنبه های مختلف براساس تمرکز آژانس متفاوت است. درست مثل یک بسته نرم افزاری: خواص و عملکردهای مختلف (تیم ها ، خدمات ، صنایع) ، یک کار جهانی برای انجام (کمک به مشتریان در دستیابی به اهداف بازاریابی دیجیتال).

مدل تجاری فعلی آژانس: مشتریان چه کسانی هستند؟

آژانس های جستجوگرها رویکردهای مختلف تقسیم بندی مشتری را انجام می دهند ، بنابراین می توانند دامنه یا تمرکز شدید را به نمایش بگذارند.

بنابراین ، برخی از آژانس ها صرفاً به یک عمودی محلی ، منطقه ای ، یک بازار پاسخ می دهند یا حتی به عنوان نمایندگی های فروش مجدد عمل می کنند ، زیرا سایر آژانس ها بخشی از تقسیم بندی مشتری خود را دارند. دیگران بازار کامل را در آغوش می کشند.

اجازه بدید ببینم:

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.